Sunday 16 September 2012

Mark Rutte en Hagelslag Cupcakes


Ik droomde (echt waar, don't ask me why) dat ik met Mark Rutte aan een tafel zat en we chocolade cupcakes met hagelslag er op aan het eten waren. Lachend pikte hij de hageltjes van mijn bord af, o wat hebben we het gezellig hier! Maar toen ik de rest van de hageltjes van mijn bord wilde likken - wat ik natuurlijk nóóit zou doen in het openbaar maar ja, het is een droom - had ik hem in verlegenheid gebracht in het gemêleerde gezelschap waarin wij ons bevonden. Wat is dit nu weer voor een fruitcake! Haha, i'll take that as a compliment :), je zou maar normaal zijn zeg.


Hoe kunnen we dit nu interpreteren? Dat het wel geoorloofd is om andermans hageltjes op te eten als die er toevallig wat meer over heeft, maar dat je niet ongegeneerd van je eigen hageltjes mag genieten? Of dat mijn poging de politiek volledig te negeren zich tegen mij keert en via mijn onbewuste aan me opdringt...


No comments: